dinsdag 21 april 2015

Mijn eerste aankoop op Zalando.be

Enkele dagen geleden deed ik mijn eerste aankoop op Zalando.be. Ik winkel wel meer online, vooral bij Aliexpress (waarover later meer), maar van Zalando had ik nog nooit iets gekocht. Ik dacht namelijk “Nee dat is niets voor mij, het zijn gewoon dingen die ik ook zo in de winkel kan kopen.”, maar ik veranderde van gedachte toen ik zag dat ze ook kleding van Topshop verkopen alsook van andere merken die niet in Belgische winkels te verkrijgen zijn.
Omdat ik overlaatst een kortingsbon van €10 kreeg bij mijn bestelling van Yves Rocher, dacht ik er aan om even een kijkje te nemen op de site van Zalando. En ja hoor, daar zag ik de sandalen die ik al zo lang wilde! Witte chunky sandalen! Omdat de bon enkel geldig was bij een aankoop van minimum €50, moest ik op zoek naar een extra item. De sandalen kostten namelijk €49,95 en spijtig genoeg kan je voor 5 cent niets kopen. Na lang speurwerk en getwijfel vond ik een gestreepte doorschijnende crop top die me wel beviel.
Beide artikels zijn van Even&Odd, een merk dat ik voorheen niet kende. Uit mijn opzoekwerk ben ik niet veel wijzer geworden, ik vind namelijk geen informatie over dit merk. Ik veronderstel dus dat het enkel via Zalando wordt verkocht. Ik ben in ieder geval fan!


Vandaag, 2 dagen na de bestelling, kreeg ik mijn pakket al aan, super snel! Omdat ik zo excited was om mijn pakketje open te doen en mijn spulletjes te passen, zijn de foto's van het uitpakken maar snel snel getrokken.

Op de site stonden geen foto’s waarop een model de schoenen aanheeft, dus vond ik het nogal moeilijk in te schatten hoe ze aan mijn voeten zouden staan. Gelukkig heb je 100 dagen ruilrecht, dus indien ik de sandalen niet mooi zou vinden of ze me niet zouden passen, kon ik ze nog steeds terugsturen, helemaal gratis!
Gelukkig passen en zitten de schoenen goed, enkel lijkt het bandje aan de achterkant een beetje vreemd rond mijn hiel te zitten. Verder ben ik heel erg blij met deze sandalen en ik kan niet wachten om ze te dragen!
Koop de witte (of zwarte) chunky sandalen hier voor €49,95!

Het topje is leuk en omdat ik zo klein ben, is het een iets langere crop top. Handig omdat ik het dan in een high waist broek kan steken. Enkel had ik gelijkmatige strepen verwacht, maar ik heb blijkbaar niet zo goed op de foto's gekeken want het zijn afwisselend dikke en dunne strepen. Bij het maken van de foto heb ik de doorschijnende stof van het topje een beetje opgehaakt, met zwarte streepjes als gevolg. Oppassen is dus de boodschap :(
Koop de crop top hier voor €12,95!
Ik ben tevreden met mijn aankoop en misschien bestel ik in de toekomst nog eens iets, dan laat ik het jullie weten!

Heb jij al eens iets gekocht bij Zalando of ben je van plan dat te doen? Was je tevreden?

1 opmerking:

  1. Wohooo Aura een blog? I like! Die schoenen staan je heel leuk. Lekker hipster x

    BeantwoordenVerwijderen