dinsdag 28 april 2015

Mijn eerste Ebay aankoop + badmode trends

Hey allemaal! Vorige week plaatste ik mijn eerste blogbericht en sindsdien ben ik aangenaam verrast door het aantal bezoekers! Spijtig genoeg weet ik niet in hoeverre mijn berichten gelezen worden, dus wil ik jullie graag oproepen om een berichtje achter te laten en eventueel feedback mee te geven.
Vandaag heb ik voor jullie een 'bikinispecial'! Niet alleen bikini's, maar ook badpakken mogen niet vergeten worden. Ik ben namelijk meer een badpakkenmens, maar enkele weken geleden belandde ik op Ebay, waar ik deze leuke bikini met ananassen zag bij een Chinese verkoper. Ik twijfelde zwaar omdat ik nog nooit op Ebay had besteld, ook al heb ik ervaring met Aliexpress. Ik was al langer op zoek naar een high waist bikini en dat hij een ananasprint had, maakte het nog beter! In mijn ogen was de bikini perfect, dus waagde ik het erop en bestelde hem. Omdat mijn pakket geen tracking nummer had, was ik bang dat ik hem niet zou aankrijgen. Gelukkig zat hij enkele dagen geleden hij in mijn brievenbus, na een maand onderweg te zijn geweest.
Op voorhand had ik natuurlijk de reacties van vorige kopers gelezen, die over het algemeen goed waren. Hier en daar werd er wel gezegd dat het bovenstuk te groot was of dat de maat niet overeenkwam met Europese maten. Toch bestelde ik mijn normale maat, een small. Ergens had ik wel verwacht dat hij niet helemaal perfect zou passen, maar de hoop bleef. Toen ik hem voor het eerst paste, zag ik al meteen dat het topje inderdaad nogal aan de grote kant was voor mijn kleine boezem. Ook het model op zich heeft nogal een rare vorm, mede door de cups. Deze zijn te vergelijken met die van het witte topje dat ik op Aliexpress kocht, waar ik al eerder over schreef. Het broekje past, al lijkt het alsof er aan de voorkant nog wat plaats over is. Voor de rest spant het zeker niet te hard en is het hoog genoeg. De kwaliteit is over het algemeen wel ok.
Ik denk dat ik mezelf er nog van moet overtuigen om hem ooit te dragen, maar als ik hem ooit aan zal doen om te zwemmen weet ik niet of het bovenste zal blijven zitten, terwijl dit toch wel zeer belangrijk is. Een badpak of bikini wil ik om te kunnen zwemmen, niet enkel om over het strand te paraderen of aan het zwembad te liggen.
Koop de bikini hier voor $15,98.























Omdat de zomer stilaan nadert en het snel tijd zal zijn om eens in het water te springen, heb ik voor jullie de leukste badmode trends samengebracht!
Soms wordt het boven- en onderstuk apart verkocht, de bijgevoegde link is altijd van het topje.

Neopreen/Triangl
Chloe - $79 / Lily - $89 / Milly - $89 / Winnie - $89












Sinds vorige zomer zijn de neopreen bikini's van Triangl in het straatbeeld (of beter gezegd 'strandbeeld') verschenen en dit jaar is het een ware musthave geworden. Een echte Triangl-bikini kan je kopen vanaf $79, dat is niet niks. Gelukkig zijn er voor de mensen met een kleiner budget ook look-a-likes of fakes, zoals bijvoorbeeld op Aliexpress. Maar ook bij Asos, New Look en H&M kan je verschillende exemplaren vinden. Het makkelijkst om er eentje online te zoeken is met de de kernwoorden 'Neoprene' en 'Triangl'. Er zijn ook ontelbaar veel filmpjes en reviews terug te vinden over de dupes van Triangl.

Driehoek bikini - €31,98 / Balconette bikini - €27,98 / Bandeau bikini - €34,98 / Longline bikini - €41,10













Floral
Longline bikini - €41,10 / Bandeau bikini - €41,10 / Bandeau bikini - €47,91 / Push up bikini - €32,98











Een bloemenprint is iets wat nooit uit de mode zal geraken. Deze zomer is deze dan ook bij veel bikini's terug te vinden, met verschillende modellen en kleuren.

Grafische print
Palmboom badpak - €302,73 / Halter top bikini - €46,58 / Slangenprint bikini - €9,98 / Paisley print bikini - €46,00












Er zijn enorm veel soorten grafische print en het is iets wat erg opvalt. Het is ook leuk om enkel het bikinibovenste of -onderste te combineren met een effen bikinistuk.

Kleur
Gradiënt badpak - €123,28 / Diep uitgesneden badpak - €22,00 / Bandeau bikini - €35,62 / Strik bikini - €24,00












Hou je toch niet zoveel van drukke prints en ben je meer voor één kleur, dan zijn dit enkele stuks die er uit springen. Een egale bikini hoeft niet saai te zijn, zeker niet als hij flashy is!

Mesh
Crop top bikini - €52 / High waist bikini - €36,95 / Driehoek bikini - £22,00 / Bustier badpak - €56,16












Mesh is de laatste tijd in van alles en nog wat van kleding verwerkt. Het geeft vaak een speciaal detail en dat is ook zo in bikini's. Deze redelijk simpele bikini's worden net dat ietsje meer door de toevoeging van mesh. Bij het badpak is de print op zich al de eyecatcher, maar de plaats van het gaas geeft een verslankend effect.

High waist
Bikini met textuur - €36 / Push up bikini - €37,98 / Bustier bikini - £25,00 / Bandeau bikini - €70,00












Een high waist broekje zet je mooie rondingen in de kijker en bovendien bedekt het je buik. Eigenlijk is het bijna een badak, maar dan toch ook weer net niet!

Cut-out
Cage bikini - €31,98 / Wrap bikini - €24,98 / Bandeau badpak - €42,00 / Strap bikini - €130












Dit soort bikini's of badpakken is niet voor iedereen weggelegd. Door de openingen in de bikini kan je er wel eens wat 'dikker' uitzien, gewoon omdat je vel wordt afgespannen. Ikzelf zou me er niet comfortabel in voelen en zou zoiets dus nooit dragen.


Zijn jullie van plan een nieuwe bikini of badpak te kopen voor deze zomer? Welke badmodetrend spreekt jou het meest aan?

2 opmerkingen:

  1. Aura je artikels zijn zo leuk en handig x Heel blij dat je deze blog hebt gestart :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh super lief! Ik ben blij dat je er iets aan hebt. Ik vind het zelf leuk om reviews te lezen van online shopping en soms is het moeilijk om er eentje te vinden, dus daarom dacht ik om er zelf te schrijven ;D x

      Verwijderen