zondag 8 november 2015

Fashion Finds Friday - Chic vs cheap #3

Het is weer tijd voor een Fashion Finds Friday! Deze week heb ik een outfit samengesteld met kledingstukken die de trends volgen. Het ziet er nogal zwart uit, zoals gewoonlijk, maar dat is nu eenmaal mijn lievelingskleur. Poncho's, suede, knielaarzen en turtlenecks, helemaal hot op dit moment!


Chic: Poncho - €129,95 / Geribte top - €25,00 / Suede rok - €80,88 / Over-de-knie-laarzen - €94,95
Cheap: Poncho - €24,95 / Geribte top - €11,99 / Suede rok - €49,99 / Over-de-knie laarzen - €61,00

In totaal komt het neer op €330,78 voor de 'chique' linkse outfit terwijl je voor de goedkope, maar even stijlvolle, outfit slechts €147,93 neertelt.
Ik heb er een keertje niks van Aliexpress aan toegevoegd en alles komt van betrouwbare (online) winkels die zowat iedereen kent.
Zelf zou ik ook graag zo'n zwarte poncho hebben en ik ben al in verschillende (web)winkels gaan kijken. Helaas vind ik niet helemaal wat ik in gedachte heb. Deze hier zijn poncho's zonder mouwen, dus eigenlijk zijn het gewoon hele grote sjaals. Natuurlijk ook heel erg mooi, maar niet wat ik zoek, ik wil mouwen zodat ik echt een vest heb. Ik zet mijn zoektocht verder en moest je zo'n zwarte poncho mét mouwen weten te vinden, laat het me weten!

Zou jij deze outfit dragen? Waarom wel/niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten