dinsdag 21 april 2015

Mijn eerste blogbericht

Ik wil al eeuwen een blog opstarten, maar het is er nooit daadwerkelijk van gekomen. Aan ideeën geen gebrek, enkel een tekort aan tijd is de boosdoener. Mijn schoolwerk neemt veel tijd in beslag en daarnaast ben ik bezig met nutteloze dingen zoals te lang in de keuken zitten met mijn kotgenoten en het internet afsurfen naar vanalles en nog wat.
De examenperiode is in aantocht en dan komt bij mij de inspiratie naar boven, dus begon ik met het op punt stellen van mijn blog. En zie hier, het eerste bericht! Ik hoop in de toekomst veel te schrijven over mode en lifestyle en jullie te voorzien van leuke blogberichten, enjoy!


Tot snel!

2 opmerkingen:

  1. Hier al je eerste vaste volger haha xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, super! Ik wou echt al enkele jaren een blog beginnen, maar nu heb ik dus eindelijk de eerste stap gezet :D x

      Verwijderen