woensdag 22 april 2015

Opening Belgische webshop H&M!

Voor wie het nog niet wist, de langverwachte Belgische versie van de H&M webshop staat vanaf gisteren online, ein-de-lijk! Dit betekent feest voor mij (en uren van kijken, twijfelen en tijd verspillen)! H&M is een van mijn favoriete winkels en telkens als ik in de buurt ben, spring ik wel eens binnen. Waarom ben ik zo excited voor hun nieuwe webshop? Omdat ik nu de deur niet meer uit hoef om hun nieuwste creaties te bewonderen en te kopen! Ook zijn er vaak andere aanbiedingen op de site te vinden dan in de winkel.

Het handige aan een webshop van een bekend merk dat veel winkels heeft, is dat je de kleding ook effectief kan passen, zij het op voorhand in de winkel. Ook weet je dan ongeveer welke maat je hebt bij een bepaald merk, wat bij webwinkelen toch vaak een struikelblok is. Een ander voordeel van een online shop is wanneer je maat niet meer in de winkel beschikbaar is. Iedereen kent het vast wel; dat ene kledingstuk dat meteen in het oog springt en dat je móet hebben, totdat je beseft dat jouw maat er niet bij zit,  %#@! Als je dan de mogelijkheid hebt om het online te kopen in jouw maat is dat een hele opluchting en geeft het je een voldaan gevoel. De H&M-webshop is daardoor een soort van redding.


Speciaal voor jullie heb ik een selectie gemaakt van de artikels die ik leuk vind en zelf zou passen als ik ze in de winkel tegen zou komen.
Bikinitop - €4,99 / High waisted bikini slip - €12,99 / Gedrapeerde rok - €29,99 / Strooien hoed - €9,99

Goudkleurige ketting - €7,99 / Kanten bh - €14,99 / Zwarte jurk - €14,99
















Gele vest - €19,99 / Witte top - €19,99 / Plateausandalen - €29,99

Gestreepte top - €9,99 / Maxirok - €5,99 / Zonnebril - €6,99
Korte top met kant - €9,99 / High waist broek - €14,99 / Vest - €19,99

Niet enkel kleding, schoenen en accessoires zijn terug te vinden in de webshop, ook spulletjes voor in huis worden aangeboden. Deze week opent eveneens de allereerste H&M Home van Antwerpen.
Geurkaars - €12,99 / Kussenhoes - €4, / Theelichthouder - €3,99
Dekbedset - €19,99 / Set van 2 theelichthouders - €4,99 / Kaarsthouder - €5,99


Bij het schrijven van dit blogbericht lag de site al plat! Gelukkig was dit probleem opgelost na enkele uren. Dit bewijst hoe hard iedereen hier op heeft zitten wachten en hoe populair H&M is.

Shop nu op H&M.com en/of bezoek de nieuwe H&M Home in Antwerpen [Meir 89-97] vanaf zaterdag 25 april.
TIP: T.e.m. 17 mei 2015 kan je via de webshop genieten van gratis levering, maak er gebruik van zou ik zeggen!

Gaan jullie iets kopen via de H&M-webshop? Of koop je liever in de winkel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten